Dr. ROBERT CIALDINI


 

Godfather of Influence

Dėl pasaulinio Dr. Cialdini mokslinių tyrimų pripažinimo, įtakos teorijos išvystymo ir jos etiško taikymo versle bei politikoje, jis dažnai tituluojamas “Įtakos Krikštatėviu.”

New York TimesWall Street Journal, ir USA Today bestselerių autorius

Dr. Robert Cialdini įtakos teorija įtraukta į Harvard Business Review “Proveržio Idėjų Šių Dienų Verslui” sąrašą. Jis yra New York TimesWall Street Journal, ir USA Today bestselerių autorius. Knyga “Influence: The Psyhcology of Persuasion” (liet. Įtakos galia) puikuojasi Fortune Magazine “75 Išmintingiausių Knygų Verslui” sąraše, o Amazon ją reitinguoja viena iš TOP25 pardavimų ir rinkodaros knygų.
Dr. Cialdini konsultavo vedančias pasaulio kompanijas, formuojant jų pardavimų ir rinkodaros veiksmus, įskaitant Google, Microsoft, Coca Cola, KPMG, IBM, Pfizer ir kitas. Jis dirbo su daugeliu pasaulio politikų, tame tarpe formavo Barako Obamos rinkimines kampanijas.
Dr. Robert Cialdini visą savo karjerą paskyrė įtakos ir jos principų tyrimams, kurie lėmė pasaulinį pripažinimą įtakos ir derybų srityje. Dr. Cialdini yra labiausiai cituojamas šių dienų socialinis psichologas. Jo knygos, tame tarpe Influence: The Pscyhology of Persuasion, vainikuoja dešimtmečių darbus įtakos srityje. Knyga Influence yra New York Times bestseleris, kurio parduota daugiau nei 3 milijonai egzempliorių, o knyga išversta į daugiau nei 30 kalbų.

GEGŽĖS 14 D.


Dr. ROBERT CIALDINI skaitys keynote pranešimą konferencijoje PARDAVIMŲ FORMULĖ.

Dr. ROBERT CIALDINI ĮTAKOS TEORIJA?

Daugiau nei 60 metų mokslininkai tyrinėja, kokie faktoriai įtakoja mus pasakyti “taip”, kitiems to paprašius. Be jokių abejonių, yra begalė įvairiausių tyrimų šioje srityje, o kai kurių jų atradimai ypač neįtikėtini ir stulbinantys.

Būtų gera tikėti, kuomet priimame sprendimą, mes remiamės visa galima informacija. Deja, realybė yra visiškai kitokia. Be galo įtemptame ir perkrautame gyvenime, žmonės ieško trumpesnio kelio (angl., shortcuts) ar taisyklių, kurios padeda susiorientuoti priimant sprendimus.

 

Savo tyrimais identifikavau šešias universalias įtakos taisykles – principus, kurie sąlygoja žmonių elgesį.

TAČIAU, 

Daugiau nei tik pačių principų suvokimas, gerokai svarbesnis yra TEISINGAS JŲ TAIKYMAS, erdvės, jiems veikti, sukūrimas ir supratimas KADA JIE TIKRAI NEVEIKS.


ABIPUSIŠKUMAS


AUTORITETAS


TRŪKUMAS / STOKA


MĖGSTAMUMAS


NUOSEKLUMAS


SOCIALINIS ĮRODYMAS

GEGŽĖS 14 D.


Dr. ROBERT CIALDINI skaitys keynote pranešimą konferencijoje PARDAVIMŲ FORMULĖ.