Select Page

PNG-BALTAS

DIDŽIAUSIA PARDAVIMŲ KONFERENCIJA LIETUVOJE 

2016.05.20 | VILNIUS | COMPENSA SALĖ

VALANDŲ

PRANEŠĖJŲ

DALYVIŲ

2016 M. PRANEŠĖJAI IR PRANEŠIMŲ TEMOS


 

PHILIP HESKETH (UK) | “Žudantys klausimai” colombo momente: įtraukti klientą, išlaikyti pardavimo procesą savo rankose ir gauti “TAIP”


PHILIP HESKETH – DAUGIAUSIAI CITUOJAMAS, TOP ĮTAKOS EKSPERTAS UK!

Remdamasis tyrimų duomenimis ir konsultavimo patirtimi, perkamiausių įtakos knygų autorius,  Didžiosios Britanijos TOP įtakos ekspertas, psichologas Philip Hesketh teigia, kad pardavimas gali būti gerokai paprastesnis ir greitesnis procesas, jei žinai, kaip tai padaryti. “Pasidalinsiu su jumis tuo, ką vadinu “Žudančiais klausimais”, padedančiais įtraukti klientą, išlaikyti pardavimo procesą savo rankose, gauti jo “TAIP” ir parduoti daugiau”.

“Kiekvienas žmogus daugiausia laiko praleidžia domėdamasis tik trimis dalykais: savimi, savo malonumais arba savo problemomis. Kaip “įlįsti” į kito smegenis, aiškiai suprasti, kuo pašnekovas šiuo metu domisi labiausiai ir kas jam greičiausiai padės pasakyti “TAIP” mums?

CASPAR BERRY (UK ) | Pokerio pamokos pardavimui – suprasti ir įtakoti pašnekovą!


“Kai supranti KAIP ir KODĖL jie priima sprendimus, tampa nepaprastai lengva – tiek pokeryje, tiek versle – “padėti” jiems priimti kitus sprendimus!”, – sako BBC, CBBS, MIRAMAX ir COLUMBIA TRI STAR scenarijų autorius, milijoniniu sandoriu savo verslą Bob Geldof media gigantui Ten Alps pardavęs verslininkas ir profesionalus Las Vegaso pokerio žaidėjas ir kazino konsultantas Caspar Berry. Pats faktas, kad žmonės yra neracionalūs ir galime juos paveikti nėra naujas. Bet esminiai principai, kuriais šis neracionalumas remiasi yra ne tik stulbinantys, bet ir suteikiantys vis naujų įžvalgų verslui, pardavimams ir deryboms.

“Nesakau, kad reikia manipuliuoti pirkėjais, tačiau kodėl jų šiek tiek nepalenkus savo pusėn, jei jie renkasi tarp dviejų lygiaverčių, na, ar beveik lygiaverčių 🙂 pasiūlymų?”

DR. RÉGIS LEMMENS (BE) | Pasaulinis pardavimų tyrimas “SALES2020”: klientai mokės už pastangas


BENE VIENINTELIS PARDAVIMŲ PROFESORIUS EUROPOJE

Pardavimų proceso automatizavimas, naujos technologijos pardavime, internetiniai pardavimai ir daug kitų pokyčių šiandien – visa tai gali nuskambėti kaip grėsmė pardavėjo profesijai. Dr. Régis Lemmens, bene vienintelis pardavimų Europos profesorius, Europoje ir JAV vykstančio longitudinio tyrimo SALES 2020 direktorius įtikinamai teigia, kad pardavėjai neišnyks, tačiau jie neabejotinai turės keistis ir įgyti naujų kompetencijų.

Kokia geriausia šio tyrimo žinia pardavėjams? Klientai ateity bus pasiruošę mokėti už pardavėjo pastangas, net ir tuo atveju, kai nieko nepirks.

JACK VINCENT (CH) | Pardavimai kaip seksas – visi mano, kad moka…


SUVILIOK, ĮTRAUK IR PAVERK KLIENTŲ ŠIRDIS. “Klientai žino, kad jūs norite, jog jie jus mylėtų ir pirktų jūsų produktą. Ir patikėkite, geriausius pardavėjus klientai tikrai myli. Tačiau, ko išties nori klientai – tai, kad jūs mylėtumėte juos”, – sako vienas ryškiausių Ispanijos pardavimo konsultantų šveicaras Jack Vincent, į pardavimų procesą atnešantis tai, kas mums daugeliui gerai pažįstama – meilė.

“Ar kada pagalvojote, kad pardavimų procesas toks pats kaip meilė – rasti partnerį, įsimylėti jį ir… pabučiuoti. Norite to pardavime?”

GEOFF BURCH (UK)


“Pardavimų velnio advokatas”, “Kiečiausias britų verslo guru”, “Jis paverčia pardavimus džiaugsmu”, – šiuos ir panašius epitetus The Sunday Times, The Daily Mirror ir kiti vedantys britų dienraščiai priskiria Geoff Burch. 

“Niekas versle nevyksta tol, kol kažkas kažkam neparduoda, įmonė minus pardavimai lygu niekalas. Surasti ir išlaikyti klientus – yra vienintelė įmonės veikla, kuri generuoja pajamas; visa kita – tik išlaidos. Tegul niekas neabejoja – pardavimai yra kiekvienos įmonės širdis ir smegenys.”

Kaip paspausti klientus juos nespaudžiant? Kaip laimėti klientų prieraišumą ir ilgalaikį bendradarbiavimą su jais? Kaip parduoti dažniau ir daugiau? 

ALGIRDAS KARALIUS | Pasaulis ieško “challenger” pardavėjų: tapsi toks arba tavęs nereikės


NAUJA YPAČ AKTUALI TEMA PARDAVĖJAMS!

Kokia yra pardavimų sėkmės paslaptis šiandien? Matthew Dixon, Brent Adamson ir kolegos iš CEB pardavimų ir lyderystės instituto, atlikusių tyrimus su tūkstančiais pardavėjų visame pasaulyje užtikrintai teigia, kad šiandien pirkėjai ieško pardavėjų, kurie gebėtų mesti iššūkį jiems, gebėtų laužyti nusistovėjusias klientų praktikas ir vestų klientą į kitą kokybinį lygmenį. Pasiruošę tapti tokiais pardavėjais?

“Pardavėjas naudingas tik tiek, kiek jis padeda klientui sutaupyti ar uždirbti. “Challenger’is” geba įtikinti savo tiesa paspausdamas, žino, kuomet atsitraukti ir duoti klientui erdvės, ir visuomet išlaiko pardavimo procesą savo rankose.” 

AURIMAS VIETRINAS | Neurolingvistinis programavimas pardavime


NEUROLINGVISTINIS PROGRAMAVIMAS PARDAVIME. „Įmink, surink, atverk… arba negaišk savo ir kliento laiko“.

YPAČ AKTUALI TEMA PARDAVĖJAMS!

MINDAUGAS ŽEBRAUSKAS | Santykių piramidė didinanti jūsų įtaką.


Vienas žymus “verslininkas” iš Čikagos Alphonse Gabrill “Al” Capone labai taikliai apibūdino santykių reikšmę versle: “AŠ NEŽINAU KUR TAI GAUTI, BET AŠ PAŽĮSTU ŽMONES, KURIE PAŽĮSTA ŽMONES.” Jūs ir patys žinote, kad jei turite gerą santykį su klientu, net geresnis konkurentų produktas ar žemesnė kaina negali pakeisti kliento sprendimo pirkti iš jūsų. Jūs esate sunkiai pakeičiamas žmogus kliento akyse, jums net klaidas klientai atleidžia.

“Taisyklė čia paprasta, draugai visada padeda savo draugams.” Kaip susikurti gerą santykį su klientu, kaip tapti neabejotinai geriausiu pasirinkimu jam kaskart?

VLADAS KORSAKOVAS | AR TURIM TIKRŲ PARDAVĖJŲ: pasitikrinti savo psichinę ir fizinę sveikatą


AR YRA ČIA TIKRŲ PARDAVĖJŲ? Šiandien, kai pardavimų ir verslo pasaulis (ir ne tik jis!) dramatiškai perpaišomas, šis klausimas neišvengiamai reikalauja dar daugiau dėmesio ir kitokių požiūrio kampų. Vladas Korsakovas, “Sportland” vadovas apie tikruosius iššūkius pardavimų lyderiams!

TOMAS MISIUKONIS | TRYS PARDAVĖJŲ BAIMĖS, KURIOS TRUKDO PASIEKTI PUIKIŲ REZULTATŲ!


Yra manoma, kad kuo daugiau pardavimų technikų pardavėjai mokės naudoti, tuo geresnių rezultatų jie pasieks. Pardavimų psichologija sako ką kita – pardavimų technikos nepadaro stebuklų, nes tai, kaip jomis seksis naudotis, priklauso nuo kiekvieno pardavėjo nuostatų, o konkrečiai – baimių, kurias jis patiria bendraudamas su klientais. Kokios jos ir kaip jas įveikti?

DARIUS ČIBONIS | Kaip išvengti mirtinų klaidų pristatyme ir daryti įtaką masėms?  


Jau daugiau nei du dešimtmečius Darius Čibonis dirba… scenoje: parduodant save įmonėse, pristatant idėjas seminaruose ar individualiuose susitikimuose. Per tuos du dešimtmečius buvo visko: ir absoliučios sėkmės, ir visiško pralaimėjimo. Šiandien Darius apibendrino savo turtingą praktiką ir pasidalins su jumis 3 ypač praktiniais patarimais: kaip pristatyti produktą ir save, kaip pristatant įtakoti norą pirkti ir kaip paskatinti veikti. ITIN PRAKTIŠKI PATARIMAI KIEKVIENAM PARDAVĖJUI!

Daugiau apie pranešėją www.cibonis.lt

AIDA BARANAUSKAITĖ | Kaip skirtingų planetų gyventojams pasiekti bendradarbiavimą pardavime?


MOTERS FAKTORIUS. Pardavėjas – vyras ar moteris? Pirkėjas – vyras ar moteris? Kaip skirtingų planetų gyventojams pasiekti bendradarbiavimą pardavime?

LUKAS MACKEVIČIUS | TACK International Lietuva partneris, sertifikuotas streso valdymo ir sveikatingumo konsultantas


PASAULINIS TYRIMAS “BUYERS VIEWS OF SALESPEOPLE 2015”: kokių pardavėjų ir kokio pardavimo ieško klientai šiandien?

JUSTINAS TARUŠKA | Pardavimų pamokos iš Silicio slėnio


Silicio Slėny tėra tik dvi brangiai apmokamos profesijos: programuotojas ir pardavėjas.  Moderniam verslui daugiau nieko nereikia. Kaip tokios kompanijos kaip SalesForce, Box, RelateIQ, Cisco, Oracle ar Google šlifuoja savo pardavimo procesus ir ko moko pardavėjus?

MARKEVIČIUS ARNAS | Mokymų įmonės EDUKACIJOS PROJEKTAI vadovas, lektorius, finansnių konsultacijų įmonė, M CAPITAL bendraįkurėjas


Kas sukausto kliento dėmesį arba faktorius, kuris lemia skirtumą tarp gerų ir išskirtinių rezultatų?

BALYS VIRŠUTIS | Asmeninė atsakomybė – ką DAR aš galiu padaryti?


Vadovų lūkesčiai pardavėjams – labai aiškūs bei apibrėžti. Tačiau kliento norai dažnai apsunkina pardavėjų kasdienybę.  Pardavėjas atlieka amortizatoriaus vaidmenį: jis turi patenkinti tiek kliento, tiek vadovo keliamus lūkesčius. Išeitis iš šios situacijos yra pardavėjo rankose – užduoti sau klausimą: „ką aš dar galiu padaryti dėl kliento, kompanijos, savęs?“ Įžvalgos, patarimai, įrankiai.

MARTYNAS ŠAIKUS LENGVAS, GREITAS IR IŠMINTINGAS BŪDAS TAPTI NR. 1 PARDAVĖJU SAVO SRITYJE: NUO PARDAVĖJO IKI AUTORITETO.


Geriausiai perkamos knygos ATSIPRAŠOME, IŠPARDUOTA autorius, vienas brangiausiai apmokamų internetinio marketingo, paslaugų marketingo ir naujų produktų įvedimo į rinką ekspertas Lietuvoje.

OLEGAS ABRAMENKO | Dideli pardavimai praktikoje: kaip atrodo 15 mln. vertės pardavimas?


Kaip atrodo 15 mln vertės pardavimas ir kokius metodus iš jo gali pasiimti kiekvienas pardavėjas? FL TECHNICS pardavimų patirtis tiesiai iš pardavimų vadovo Olego Abramenko lūpų apie tai, kaip būti tikram, kad tai ką sakai “įkrenta” pirkėjui giliai, jis atsimena ilgai ir perka daug.

AUDRIUS GRUODIS | Sugriauk pardavimo mitus ir tapk labiau įtakingu!


“Kiekienas mūsų naudojamės begale pardavimo mitų, kuriems, tiesą sakant, meldžiamės. Jie patikrintai neveikia, o mes juos tebenaudojame. Sugriaukime juos ir tapkime geresniais pardavėjais!”

PARDAVIMŲ FORMULĖ 2016


DIDŽIAUSIA PARDAVIMŲ KONFERENCIJA LIETUVOJE

Įžvalgų, tendencijų ir patarimų konferencija pardavimo profesionalams, pardavimų vadovams ir vadybininkams. Pakertančios ir tuo pačiu paprastos bei praktiškai pritaikomos įžvalgos pardavimams – jokių tuščių žodžių, tik tai, kas įkvėps, paskatins pergalvoti, naujai pažvelgti ir žengti pirmyn.

 

PRAKTIKAI


8 615 18868  

info@praktikams.lt